Härlig ö-helg!

Jag förstår nu varför vi blev rekommenderade att åka till Perhentian islands. Otroligt vackert!
Vi hade tur i oturen med vädret, för hela vägen ut till ön ÖSregnade det. SHIT vad det regnade!! Men när vi väl kom i land och satte oss för att äta lunch, sprack himlen upp och solen lyste sedan på oss hela helgen!

Vi hade hamnade först på Long Beach, men hade hört talas om att Coral Beach skulle vara mycket finare så vi begav oss dit istället. Och det var ett bra val! =) Mycket mysigare strand!

Trots att vi bara var där i två dagar kändes det ändå okej och vi kunde nöjda åka därifrån på söndag kväll. Men det hade ju förståss inte skadat att vara där ett par dagar till... Tyvärr hade vi lite otur med boendet då servicen var extremt dålig, men annars var det fräscht och fint. Jag investerade i en luftmadrass som blev mitt bästa köp under helgen! På den parkerade jag mig i havet hela lördagen och hela söndagen!

Bilder kommer snart. Internetuppkopplingen är rätt långsam här så det tar lite tid. Håll ut =)

Till Patrick, Fanny o Martina: Windows Movie Maker vill inte riktigt samarbeta så det är inte säkert jag kan ladda upp filmen, men jag ska göra allt jag kan!!!

Pussar och kramar!

Btw, idag är det exakt 1 vecka kvar tills jag får krama om mina kära päron!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0