Alltid lika gött med helg!

I fredags blev jag, Maya och Oak medbjudna till en Malaysisk restaurang, känd för sin goda mat. I Sverige skulle förmodligen den här typen restaurang vara inomhus med trevlig, fräsch inredning. Här i Asien finner man sådana här restauranger på gatan vad som ser ut att vara provisoriskt. Plaststolar, vingliga bord, plasttallrikar och menyn på en stor griffeltavla. Helt otippat, men OJ vad god maten är!



Efter middagen blev det utgång och vi hamnade först på Tom, Dick and Harry's (ett av Mayas ställen). Verkligen en upplevelse då personalen hade galet mycket energi och servicen var på topp!


Jag, Oak och Maya blev inbjudna i baren och fick blanda våra egna cocktails..!



Kvällen avslutades med klubbliv på Maison!



Resten av helgen latade vi oss mest. Besökte en marknad gjorde vi. Hittade grejer till min outfit för avslutningsfesten! Den 30 maj kommer det va graduation party för alla restauranger och temat ska vara Army. Så nu gäller det att spöka ut sig ordentligt med kamouflagefärger och göra sig redo för givakt! :D

Här är en av mina resturanger. Supermysigt i ett hus =)


Fick rabatt av taxi-chaffissen som körde mig hem idag. För att han tyckte jag var så vacker. Haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0