Skräckis

Snart har första kursveckan gått och eleverna jobbar på riktigt bra!!! Verkligen kul att se dem utvecklas! Imorn blir det partybåt!! Det blir lajbans!

Igår kollade jag, Dompa och Mackan på skräckis. Chicken som jag e satt jag gömd mellan killarna, nedborrad i soffan med största kudden, höll för öronen OCH blundade. Självklart tyckte grabbarna det va mycket roligare om de skrämde upp mig och även Robban fick mig att skrika då han slängde ner en vattenflaska från övervåningen. Är ändå impad av mig själv att jag satt kvar i soffan hela filmen ut...

Hur är allt med er där hemma?? Lämna gärna en kommentar så jag vet att ni lever!!! Jag kommer komma hem i början på juni! Dåååå ses viii! Och dåååå e det sommar!!! :D

Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0