Resan del 4

Efter fantastiska Koh Ngai åkte brorsan och Fanny upp till Bangkok medan jag och Martina begav oss till Railey Beach.

Jag: "Marty, var befinner vi oss?!?"
Martina: "På fucking Railey jävla Beach!"

Har förstått att detta omtalade ställe är en plats att bergsklättra på och andra äventyrliga saker. Men från att ha kommit från ett paradis utan en enda käft, fick vi en liten värre chock. Vi checkade in på en resort, sov en natt och åkte tidigaste båten mot Phuket.

Eftersom vi inte ville tillbaka till Patong bestämde vi oss istället för Kata! Vi mötte upp ett jättetrevligt par som hjälpte oss med guidning och boende och allt. Vår otur vände och vi var back on track igen. Kata var supermysigt. Speciellt Kata Noi som var den mindre stranden bredvid. Där låg vi och gassade på beachen och spanade in surfarna på vågorna. Boendet vi fick var outstanding. Ett eget litet hus uppe på ett berg med havsutsikt. Där satt vi och kollade på solnedgången.
Helt underbart.



Sen var det dags att bege sig till Patong och flytta in hos Robban och Dominique!
Så det är alltså här jag bor nu och lär 36 elever och blanda drinkar och kasta flaskor.
Hur kul som helst :)

Semestern var grymmast!! Och jag e så glad att ni kom och hälsade på mig här i värmen!! (de andra där hemma kan minsan gå där hemma och frysa och pulsa i snön.. hehe...).

STOR kram till mina resenärer och självklart till er alla där hemma också!!!
Saknar er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0