Updating News

Helt galet att det bara är en ynka liten månad kvar här i Bangkok nu! Och det betyder att det bara är en månad kvar tills de här galningarna kommer!!!


Dessutom har vi fått tillökning i resegänget av den här snygga tjejen!!!

Resan kan ju inte bli annat än succé!

Förmodligen blir resplanen öarna Phi Phi, Koh Hai och Koh Mook. Därefter åker Fanny o Patrick upp till Bangkok igen och shoppar loss medan jag, och förmodligen Martina också, drar till Phuket.

I Phuket kommer jag stanna till och med mitten på april och andledningen till detta är att jag har fått jobb som bartenderlärare för Europeiska Bartenderskolan tillsammans med Dominique och Robban! Sjukt roligt och riktigt spännande! Kommer bli gryyymt!

Thai life is to be continued...
Peace out,
Puss och kram!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Feting countdown!! :D Övrigt: vaccination - check. Jag är så laddad Lisa! Så redo! Nu ska jag iväg och ha pass, med ond arm, haha. Vila upp dit till vi kommer nu.. KRAM!

2010-01-25 @ 19:05:59
URL: http://martiina.blogg.se/
Postat av: Patrick o Fanny

Vi kanske framstår som något galna på bilderna, men det är inget emot vad det kommer att bli när vi kommer ner.

2010-01-25 @ 19:53:23
Postat av: Anonym

Jag tycker ni ser helfestliga ut :) Vad som göms bakom min lugna fasad återstår att se när vi landat i Thailand!

2010-01-26 @ 09:08:09
URL: http://martiina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0