Slowmotion day

Jag har nu försökt pyssla lite med bloggen här och har väl kanske inte lyckats till 100 procent men det får duga så länge i alla fall. Nån som vet hur man flyttar inläggsrutan till vänster?? Eller byter färg på rubrikerna i menyn??

Igår var det rejäl utgång så man har inte gjort många knop idag kan jag ju säga... Kvällen började på Nest där jag och Frida mötte upp Marcus som jobbar för EBS i Phuket och hans polare. Även Märta kom dit och senare Johan. En annan tjej som jag mötte upp där var ingen mindre än Sophie som gick i samma klass som mig på barskolan! Det va 2½ år sedan vi sågs så det va grymt roligt!!! Efter Nest bar det av till Route 66 som var riktigt bra igår!!!

Jag, Sophie (längst till vänster) och Sophies kompis


Jag lyckades iaf ta mig ut ur mitt rum idag för att flaira lite. Har haft enormt dålig disciplin på mig själv på den biten så nu jäklar får jag nog ta och catcha upp det igen.

Hoppas allt är bra med er där hemma och att ni inte snöar in!! Har minsann sett bilder på det vita landskapet och jag är rätt nöjd med mina 30 grader här måste jag säga =) Men fint och härligt med en riktigt vinter förståss!!

Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0