Say whaaat?!

Jag tror att jag har dödat alla mina smaklökar. Eller så har jag helt enkelt börjat lära mig att undvika allt som måste släckas med brandsläckare. Skulle evetuellt gissa på en kombination. Så förlåt mamma om jag kommer tappa chiliburken över din annars underbara mat när jag kommer hem... Då vet du i alla fall orsaken ;)

För övrigt känner jag mig jävligt nöjd för ögonblicket. Jag har just skrivit klart ett 20 sidor långt arbete i hotel & lodging management. Självklart var inte uppsatsen så avancerad som den låter då vi fick hitta på typ allt som står i den... Men skönt att kunna bocka av den på to-do-listan i alla fall!

Nästa vecka är sista veckan innan tentaperioden. SISTA VECKAN! Vad hände?? Var det inte igår jag höll på att dö av mögellukten i mitt rum och den gigantiska kackerlackan??? Nope Lisa, det va 3 och en halv månad sen!
Say whaaat??!

Att det är veckan innan midtermsen märks främst på lärarna (?!) då de börjar bli lite stressade över att eleverna inte kommer att klara sluttentorna... Ehm.. ja.. ingen kommentar.

Så det är väl bara att göra ett sista djupdyk i "böckerna" och imponera på lärarna så man kan åka härifrån med beröm!

Puss på er

Kommentarer
Postat av: Mamma

Bara du kommer hem någon gång så får du krydda hur du vill.

Kram från snörika Vänersborg och ha fortsatt bra tid i Thailand.

2010-02-04 @ 11:09:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0