Etik och moral

Ett ämne som jag faktiskt har lärt mig nåt i är Ethics in Tourism and Hospitality. Men här är det snarare åt andra hållet, att läraren hjärntvättat oss med information. Det som satt inpräntat inför midterms-tentorna vid jul har sen tjatats ut gång på gång på gång på alla möjliga tänkbara sätt... Ville typ spy på de där etiska teorierna..!

Nu kan jag andas ut och aldrig mer behöva doppa näsan i mina etik-anteckningar igen för idag hade vi sluttentan i detta ämne!! Och även om jag någon gång i framtiden skulle råka få användning för mina kunskaper kan jag lova att det bara och rota bland högen på hjärnkontoret.... PUH!! Äntligen!! Sjukt skönt!! Får bara hoppas det gick vägen :P Fan annars.

Puss och kraaaaaaam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0