Ny kurs, nya tag!

När sista filmningen blev avklarad och kamerorna stängdes av för sista gången igår var det som att ett par ton lättade från mina axlar. Även om man hade vant sig vid kamerorna och ändå kunde slappna av och vara sig själv, kändes det ändå skillnad när de stängdes av.

 

Nu är allt slut, samtidigt som det här bara är början. Jag har inte riktigt förstått tidigare, men det slog mig först igår vad den här hösten egentligen kommer innebära. Helt plötsligt kommer man inte vara privat längre utan folk kommer faktiskt känna igen en på stan. Självklart kommer det innebära både positiva och negativa sidor, men vi kommer få presshjälp och sånt så det känns skönt. På positiva sidan kommer det förhoppningsvis medföra coola jobberbjudanden och en rejäl kick in i arbetslivet.

 

Nu är mitt stora mission att hitta mig en lya i Stockholm så om ni känner någon som kanske eventuellt har en lägenhet i bakfickan får ni gärna höra av er =)

 

En månad kvar här på Kos nu, ny kursstart imorn. Då börjar ett gäng nya sopor som Dominique uttryckte sig.. haha! Då blir det inga drinkar på under 30 sekunder utan nu blir det till att lära de hålla i flaskan :P Jag kommer främst hjälpa till i baren nu och det känns jättekul eftersom flairingen är något jag redan kan så pass bra att jag inte utvecklas så mycket på den stationen. Ikväll blir det snabbt välkomstmöte för de nya 200 eleverna och fram tills dess ska jag lägga mig och gassa i poolen =)

 

Hoppas allt är bra med er alla och att ni har en härlig sommar hemma i Sverige!

Puss och kram på er!


Kommentarer
Postat av: baken

när börjar det sändas?

2010-08-02 @ 15:21:33
Postat av: Malin Johansson

Tänk om 3 veckor då kommer dom nya deltagarna oxå klara Mai Tai under 30 sek :) Ha de så bra så ses vi på premiären i Sthlm i september. Kram

2010-08-02 @ 20:59:09
URL: http://zonette90.blogspot.com
Postat av: Eiram

Jag ska höra lite om lägenhet/boende åt Dig med de kanaler jag har i Stockholm :-)

Ska bli så kul när vi ses igen,så Du får berätta allt Du vart me om! Saknar Dig kära syster! Puss och kram och va rädd om Dig!

2010-08-02 @ 23:11:31
URL: http://www.langebogard.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0