Phi Phi *3

Då har jag åkt ifrån Phi Phi en tredje gång!

Denna gång var jag här med de här grabbarna


Vi drog direkt efter drinkprovningen på skolan i fredags och hann precis med båten!
Det blev en grymt kul helg, minst sagt livad :P I fredags spårade vi med straffbiljard då kreativiteten verkligen inte satte stopp för hur man skulle hålla i biljardpinnen för att få iväg bollen...


Kvällen fortsatte på Rolling Stones med skönt rock-liveband


På beachen i lördags kom Robban på att vi skulle spela freesbee. Robban och Dominique mot mig och Krille. Ojojoj vad stryk de fick!! Robban va inte så kaxig längre när jag och Krille kammade hem en värdig seger och kunde tacka och ta emot för varsin Jack o Cola ;)

Solen lyser inte alltid här i Thailand och när det regnar, så REGNAR det! No doubt!!! Har typ aldrig sett det regna så mycket som skuren i lördags!!

Andra märliga saker man kan få syn på här i Thailand är till exempel en katt i ett kylskåp.. (!?!?!) Kylig kisse!


Nu e vi alltså tillbaks i Patong igen och veckan med alla slutprov har satt igång! Idag hade de första provet som var flairingprovet! Många va så klart väldigt nervösa men jag måste säga att jag blev väldigt impad av många av dem! Väldigt roligt att se att det man har lärt dem givit resultat!!

Nu ska jag iväg och shoppa en resväska! Kan ju va bra om jag ska kunna få hem alla mina saker... Ska skicka hem en ryggsäck på typ 20 kg också.. :P

Hoppas allt är bra med er!!!

Pussar och kramar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0