Ny plan

Min Sweden Road Trip håller fortfarande på att planeras och datumen som jag nu kommit fram till är liknande de jag hade i första utkastet, dock är Växjö struket och jag tänkte istället ta mig en tripp till Helsingborg!

Fortfarande är datumen preliminära, men troligtvis kommer planen se ut så här:

9/6 -SOMMARSTUGAN i ÅRJÄNG
14/6 - KARLSTAD
16/6 - STOCKHOLM
19/6 - KALMAR
23/6 - HELSINGBORG/HÖGANÄS
25/6 - HALMSTAD
27/6 - GÖTEBORG
29/6 - tillbaka i VÄNERSBORG

Så är ni på rätt plats vid rätt tillfälle är det bara och höra av sig!! :D

På onsdag drar jag till Malaysia på ny äventyr. Då lämnar jag min Thailandsvistelse bakom mig för denna gång! Sen bär det av till Svealand den 1 juni! Ska bli jätteskönt att komma hem!

Saknar er alla där hemma!
Puss och kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0