Heeelt galet

Har aldrig varit med om nåt liknande.

Visst hade man vattenkrig när man va liten, men det här slår ALLA gånger!!

Självklart var jag tvungen att utrusta mig, så jag inhandlade fetaste vattenpistolen (trodde jag..!) för att ha någon som helst möjlig chans att försvara mig...

Jag och Mackan käkade middag på Green Mango, sen gav vi oss in i strid!!!

För att inte bli blöt skulle man ha satt sig i en bil med skottsäkra rutor.. Men vi fruktade vattenmassorna och åkte moppe ner till Håkans bar.
OJ vad blöta vi blev.
Ännu värre blev det när vi va framme då JAG blev attackerad med HINKAR med ISvatten. Vad jag inte visste då var att det här bara var början...

Efter några drinkar på Håkans fortsatte vi striden på Bangla Road och Nou´s bar (thai-killen som e GRYM på att flaira). DÄR var det KRIG! Som ni förstår var det ju inte så stor idé att ha med sig kameran ut så jag har tyvärr inga bilder att erbjuda.

Om det va blött igår är det tydligen inget mot vad det kommer bli idag... Igår var nämligen bara "förfesten" och idag den "riktiga" festen.

Frågan är om man ens kommer våga gå utanför dörren... haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0