All good things...

...come to an end.

För 6 månader och 8 dagar sedan landade jag i Bangkok.
Jag hade aldrig varit i Thailand, aldrig varit i Asien över huvudtaget och fick därmed en värre chock.
Och inte blev det bättre av att jag fick dela första natten med en kackerlacka på en betongssäng i ett minirum som STANK mögel...

Nu ett halvår senare känns det som om jag har varit här hur länge som helst. Men ändå har jag (som de flesta gånger) känslan av att jag kom hit igår.
Att tänka tillbaka på allt jag har varit med om är som att tänka tillbaka 5 år... Även om det känns som att jag mest glassat mig igenom de här månaderna så har det faktiskt varit intensivt och jag ju hunnit med en hel del!

Jag är väldigt glad att jag har rest runt så mycket som jag har gjort och sett Thailand från så många synvinklar. Allting har ju sina goda och mindre bra sidor.

Nu är det ett nytt äventyr som börjar. Jobbet i Malaysia ska bli riktigt spännande och jag ser verkligen fram emot det.
Men trots det har jag en viss längtan hem till Sverige så klart och till alla er där hemma! Det ska bli himla skönt att komma hem!

Det är tur att upplevelser och erfarenheter inte väger någonting, för då skulle jag haft övervikt på resväskan för länge sen... ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0