Sommarlov!!

Ja jag skulle faktiskt vilja säga att mitt sommarlov börjar nu :) Sista tentan i Kalmar ever är avklarad, bara och hoppas på att resultatet inte vill att jag ska göra om skiten. Nu är jag ledig i tre veckor framåt innan jag drar till Bangkok plus en vecka till innan skolan börjar i Thailand. Så fyra veckors glid är ju soft!!
Kvällen ska troligtvis spenderas i Villan där det katastrofala men samtidigt oerhört underhållande programmet Hollywoodfruar intar tv-rutan. Om till och med tv4-nyheterna nämner detta omtalade program måste väl även jag göra det...
Sen är det packning och städning som gäller innan min anlitade flytthjälp (mamma och pappa) kommer hit och tömmer min lägenhet. Kommer nog bli lite sorgligt, men jag kan glädja mig med att världens bästa Evelina komer flytta in så jag kan ju komma och hälsa på min lägenhet om jag känner för det, och henne också så klart ;)
Men än lämnar jag inte Kalmar. Kommer först bli roomie med Elin på Esplanaden!! Wooohoooo! Sen är planen att dra till Martina i Växjö 7 oktober, Josefin i Halmstad 9 oktober och Vänersborg 11 oktober. Så får det bli!

Å det e glassiiiiiiiigt!
x

Kommentarer
Postat av: elin.e

det låter bra lisa!

Är du kvar i sverige den 17 oktober är du varmt välkommen på inflyttningsbarty i min nya lya..

2009-09-28 @ 13:38:52
URL: http://elineeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0