Road trip på Öland

Enligt GPSen finns det på Öland EN väg. Så vi fick förlita oss på kartan istället och på en Ölänning som rabblade en fem mil lång lista på ställen vi kunde besöka och vägar vi kunde åka. Men eftersom vi enligt honom hade sovit för länge skulle vi inte hinna med hela Öland på en dag... :P
Själva Öland i sig är inte särskilt spännande. Lantgårdar, åkrar, ängar, lantgårdar oh åkrar är egentligen det enda man får levererat om man inte drar sig ut till stränderna och "städerna" om man nu kan kalla dem det... Men sällskapet var underbart eftersom det va girlsen som jag väntat på hela sommaren som satt i bilen! Det blev en mysig och en sån där lite lagom dagsutflykt!






Ehh..??! Och vad gör Elin?!?.... haha

Borgholm

Prövar lyckan

Elin och Josse hade turen med sig

Besök hos Marie i Borgholm

Supergulligt!


Nu är vi back in school igen och allting känns nästan som vanligt :) Fast jag läser inte med girlsen nu eftersom jag bara tar en liten kurs utöver programmet nu innan jag drar till Thailand. Organisation och ledarskap fick det bli och det verkar riktigt intressant. Läser nu med bland andra marknadsföringsettorna och turismtvåorna.
Nollningen är i full gång men jag håller mig borta och njuter av att slippa det... :) Känns som att en gång räckte för min del...

För övrigt ska Evelina ta över min lägenhet första oktober, men jag kommer vara kvar här i Kalmar en vecka in i oktober och glida runt och ta vara på sista tiden. Sen åker jag hem till mamsen och papsen i Vänersborg innan jag slutligen ger mig av mot varmare breddgrader den 19 oktober..! Wiiii!

Så om ni känner för att hälsa på mig i min lya innan det är försent är varmt välkomna innan 1 oktober!
See ya,
L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0