I made it...

men inte en natt till!

Efter att jag upptackt till lilla odjuret i mitt rum tog det ca 4 timmar innan jag lyckades somna och da delade kackerlackan otrivseln med tjattrande kineser som hade tvn pa hogsta volym hela natten. Nar jag antligen lyckats somna vaknade jag av varldens askovader och jag trodde blixten slog ner utanfor mitt fonster...

Nar jag vaknade pa morgonen var mina ogon svullna. Pa frund av dalig somn? Mogel? Troligtvis bade och. Ska verkligen forsoka byta rum idag!

Jag kanske verkar lite negativ men mitt forsta intryck av det har stallet har tyvarr inte varit sa bra... Men mitt motto ar ju att allt loser sig sa det gor val det aven denna gang.

Imorn har jag och Frida tankt ta oss ner till Koh Samet sa det blir nog superharligt!

Puss pa er!

Kommentarer
Postat av: Josefin Jonsson

Hej Lisa!

Hoppas att det reder sig för dej med rummet! Vet när vi kom till Thai och vi tänkte "nä! såhär kan vi INTE bo!" men så liksom vänjer man sej, på något konstigt vis. Men man ska faktiskt inte vänja sej vid mögel-doft, där går gränsen.



Annars är jag inte ett dugg avundsjuk på värmen, det är så varmt o gött här hemmma.... NOT!



Ta hand om dej så hoppas jag på att få se lite bilder snart! Puss o Kram

2009-10-21 @ 16:44:12
URL: http://armagenglad.blogg.se/
Postat av: Marie

BYT RUM FÖR I HELVETE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Mögel är så GÖÖÖÖÖR GIFTIGT så dendär kackerlackan är rena hälsokuren även om den har både familj och ett gäng släktingar som bor där. Jag har erfarenhet av att sova i en barack med mögel och varje morgon fick jag gå upp, utan att kunna öppna ögonen över huvud taget, som en blind kasa mig ut på toa, försöka med varmt vatten och gre ut ögonfransarna som ala Loctite satt fast i varandra(av nåt slags var...)! En procedur som tog en halvtimme varje morgon...4dagar stod jag ut innan det blev outhärdligt och jag sa att jag måste byta. Till råga på allt kan Du få all möjlig åkommor å dret av mögel så PRONTO!!!!BYT RUM!!!Syster Yster är OROLIG för Dig!

Men jag tyckte det va gör kul me kackerlackan..he he...Det är ju så mysigt med sällskapsdjur! Var rädd om Dig! Kraaaaaaaam!!!!!!!!!!

2009-10-22 @ 13:56:34
URL: http://marie-bergstrom.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0