Favvo-Toni

Toni har vart i farten igen!

 

”LIIIIISAAAAA!!!” skriker han över hela skolgården så att alla hör och ser och tror att vi är astajta. Sen kommer han fram och säger ”Oh, maybe that was to loud...”.

No kidding!! Det han ville få fram denna gång var att han skulle ha föräldrafritt fredag, lördag, söndag, måndag och skulle därför ha fest alla fyra dagarna. Han hade en hund också... (?!? det verkar som han gillar att lägga till extrameningar efter han sagt det han egentligen vill ha sagt, kanske för att få det hela att låta mer intressant) Jag och Frida tackade vänligt men bestämt nej och sa att vi hade annat för oss.

 

Någon timme senare träffar jag honom i korridoren och då har han tryckt upp inbjudningslappar!

Så här lyder den:

 

PARTY

At My House

Friday-Saturday-Sunday-Monday

I have a dog. 4 years old.

I have a Basketball Court. 1 Years old

1 Thai

1 Chinese

2 African guys

Free Drinks Alcohol

 

Hans telefonnummer (av nån anledning har han skrivit Pete, kanske heter han det egentligen eller så är det namnet på hunden, vad vet jag...)

 

Will you be there?... :) :) :)

 

 

Ja du, sugen på att hänka?? hahaha!

Inte jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0