Fullt ös

Åh det va kalaaaas!!
Elin e bra på det där med kalas. Ballonger, muffins (som jag åt alldeles för många av...), chips, musiklek och en massa jäkla trevligt folk!

Värdinnan


Sen blev det utgång på Avenyyyyn, närmare bestämt på Peacock! Och jag ställer mig verkligen frågan Varför har jag aldrig varit där förut??!!?? Sjukt bra ställe! Riktigt bra musik, goda drinkar, snygg interiör och fräscha killar! Det gillar vi :)
Och så gillar vi Göte, eller Laleh som hon egentligen heter... Göteborgaren som var med nere på utbildningen i Frankrike! Grym tjej!! Snygg också!

Fullt ös på Peacock


En galen och superrolig kväll blev det, Göteborg levererar :)

Puss på er, kommer sakna er mina tjejer!!

Kommentarer
Postat av: elin.e

ha en fantastisk resa nu lisa!!



jag lånar lite pics av dej, hoppas det är ok!



Ta hand om dej!

2009-10-19 @ 08:11:23
URL: http://elineeriksson.blogg.se/
Postat av: Hanna

Tack för en super kväll! Love August

2009-10-19 @ 15:45:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0