Welcome to my crib

 För tillfället ser inte denna blogg mycket ut för världen, men det får duga så länge till jag har kommit på hur det där med webbdesign fungerar...

Denna blogg gjordes främst i syfte av min Thailandsresa i vinter men eftersom jag inte orkar vänta till hösten så gjorde jag den redan nu.

För övrigt är jag nyss hemkommen från en utbytestermin i Slovenien och det är även som utbytesstudent jag kommer åka till Thailand den 19 oktober!! Jag befinner mig nu i Kalmar där jag kommer bo och jobba hela sommaren. Ni hittar mig bakom baren på Byttan! Eventuellt framför baren några kvällar också... ;) 

Så om ni råkar ha vägarna förbi Kalmar (??!??) så är ni välkomna att hälsa på!! 

See ya! xx


Kommentarer
Postat av: elin.e

en god start

2009-06-15 @ 23:40:34
URL: http://elineeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0