Fyndigt!

Idag har jag fyndat!! Och det är inte ofta ska jag säga! Och det var ett STORT fynd dessutom! Vad sägs om de här festskorna för 170 istället för 600 spänn!?! Som hittat :)


Och så har jag vart så duktig att jag signat upp mig på gym. Helt otippat blev det varken friskis (som kan ta sig..!) eller Nordic (där personliga träningen kostade 700 kr I TIMMEN) utan istället Nautilus där även simning ingår och det gillar ju jag. Som alltid när man signar upp sig på gym skulle även Nautilus envisas med att ta en bild som man sedan måste stå ut med på gymkortet... SMILE!!

Observera att de tinte är vilket kort som helst utan ett SUPERKORT!!!

Ciaaaaoooo, x

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0