Allergichock

Det kan ju inte va okej att påbörja ett byggnadsprojekt utanför någon annans fönster sommartid??! Nu har de tydligen fått för sig att bygga ett till hus (eller nåt?) bredvid vårat vilket kommer innebara dån och väsen från grävmaskiner HELA sommaren!!!  Hoppas verkligen att de har vett att inte jobba på midsommarafton.... 

...för DÅ ska jag och Edina och annat kul folk styra upp firande med midsommarstång, grill och dryck här på St Kristoffers väg!! Sen blir det Strand i Borgholm för den som önskar! JA tack!! VIP-biljett någon??? Drygt att pröjsa 300 spänn för att gå in genom dörren... Men men, jag ska väl inte klaga.. Kul blir det hur som helst!!!

Solen har lyst här i Kalmar hela dagen! Varmt och skönt och SOMMAR! Men nu har jag kommit på varför min allergi blivit bättre de senaste åren!! Jag har helt enkelt inte befunnit mig i Sverige på somrarna..!! Allergisk mot Sverige???

Idag ska jag jobba första kvällen! Sjukt peppad, kommer nog bli en bra sommar det här :)

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0