Långpanna

Det har blivit mycket jobb på senaste. Igår jobbade jag 14,5 timmar och det känns i fötterna idag kan jag ju säga... Jag är glad att jag tillslut beslutade mig för att inte gå på Strand igår... Men det hade vart himla kul eftersom Elin och Vevve är här i dagarna!! Blev sååå glad när de kom in på Byttan igår! Galet längesen vi sågs! Nu dröjer det inte länge innan vi alla tjejer ses igen!!! Och då blir det fest!!

I en månad nu har jag längtat efter att få hämta ut min cykel som jag får ut på försäkringen eftersom nån jävel snodde min cykel i vintras. Men proceduren är dryg och lång och så klart hade jag glömt att skicka med polisanmälan så nu dröjer det nog ytterligare en vecka... Tills dess är det bara och fortsätta att knalla vart jag än ska... Typiskt. Det är inte så att man direkt längtar efter en halvtimmes promenad klockan ett på natten när man stått bakom baren i över ett halvt dygn...

Men jag klagar inte på jobbet. Trivs hur bra som helst och är sjukt nöjd att jag valde Byttan i sommar. Några fler soltimmar i Sverige hade ju inte skadat men en svensk sommar är en svensk sommar och det är trots allt något speciellt med det :)

Hoppas ni inte regnar bort, kom ner till Kalmar annars, för här är det inte översvämning i alla fall..!
xx



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0