Karaoke

Jag har kommit på en sjukt rolig sysselsättning när man inte kan sova. Och man bör inte kunna sjunga heller för den delen, det blir så mycket roligare då. Jag letade helt enkelt upp karaoke-låtar på youtube och spelade in mina egna sånger. Tyvärr är de så gräsliga så något smakprov (hörprov..?!) får ni inte. Men även om resultatet bli katastrof var det ändå fantastiskt festligt och rekommenderas om man inte har nåt liv eller inget bättre för sig. Jag tillhör ikväll den sistnämnda gruppen. 
Idol nästa? Naaaaeeee, skulle inte tro det va.....

Gonatt

Kommentarer
Postat av: Gary

Lisa Bergstrom, Swedens number one all singing, all dancing, amazing flairing barmaid. Soon to be on Eurovision Song Contest... hahaha

2009-08-12 @ 03:01:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0