UppOchNer

Jag har nu bott i Stockholm i en vecka, men det känns som ett halvår minst. Hela denna veckan har varit en bergochdalbana. För att göra en lång historia kort så har jag nu ingen lägenhet längre. De som står på förstahandskontraktet strulade till det så vi kunde inte bo kvar...

Nu är jag tillbaka på ruta 1 och får återigen flytta runt med mina numera HATADE väskor..!! Nästa vecka är situationen förhoppningsvis löst med ett rum i en lägenhet på Lidingö.

Hur eländigt det än kan verka så trivs jag som väntat hur bra som helst här i Stockholm. Jag har börjat jobba med Johannes på EBS och jobbar även lite extra i cocktailbaren på Hotell Diplomat. Dessutom har jag börjat träna gymnastik igen!! Numera tränar jag med Sofiaflickorna och kommer träna tre gånger i veckan, typ 3 timmar vid varje tillfälle.. puh! Jag kommer INTE kunna gå på söndag säger jag bara efter morgondagens styrke- och teknikträning!

Självklart håller jag även igång flairingen och ska börja HÅRDträna nu inför tävlingen i Oslo den 10 oktober! Jag och Johannes kommer förhoppningsvis ta hem samtliga segrar i samtliga klasser, så om ni inte vill missa detta -->
Kom till Hard Rock Café i Oslo den 10 oktober!!!!

Soooo looooong!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0