STOCKHOLM

En liten uppdatering kommer här för er som missat att jag äntligen efter ett antal års väntan har flyttat upp till Stockholm!

Jag kom hit i torsdags och har sedan dess letat boende som en idiot medans jag har fått slagga hos väldigt vänliga vänner =)

Men nu har jag äntligen fått tag i en lya! Förmodligen ett år framöver kommer jag nu vara bosatt i Enskededalen i en 4a tillsammans med två schysta grabbar från Skåne och Öland! Jag är ju van att bo med grabbar vid det här laget så det här blir nog bra. Mamsen och papsen får köra flyttlass till helgen för än så länge har jag bara min kära resväska...

Jobb fixade sig också och jag kommer köra septemberkursen på EBS nu tillsammans med Johannes. Ska även försöka få extrajobb på helger på någon nattklubb här i stan med bra cash =) Redan i lördags fick jag hoppa in i cocktailbaren på Hotell Diplomat på Strandvägen och fick även erbjudande att jobba på nattklubben Collage, men det krockade tyvärr med Dippan. Så erbjudande lär det nog finnas gott om!

Så nu lever jag livet i huvudstaden och känner mig, för en gång skull på väldigt länge, hemma =)

Kommentarer
Postat av: Mia

Najs, jobb o lgh, inte illa! Jag kommer hem en vecka i slutet av okt/borjan pa nov, och sen en vecka i slutet av nov, hoppas vi hinner ses!! Sen blir det sthlm for hala slanten under varen!

kram pa dig och njut av den underbara staden!

2010-09-10 @ 15:18:18
URL: http://miatravel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0