KL news

Japp, nu har jag jobbat 2 dagar på nya jobbet och lärt Malaysianerna service minding och barkunskap! Jag kommer jobba varje dag mån-fre men blir ledig imorgon då restaurangen jag skulle till hade glömt bort att jag skulle komma så de fick ställa in :P
Så imorn blir det schteeeek vid poolen på Hotel Istania som e räääätt nice!


Jag diggar verkligen KL. Känns bra! I söndags åt jag, Maya och Chanond på en restaurang i närheten där vi bor och avslutade med en härlig Sangria!

Boendet e schyst också. Jag delar boende med Maya på 15e våningen och har balkong med helt okej utsikt =)

Hoppas allt är bra med er och nu får ni faktiskt se till att höja temperaturen tills jag kommer hem!!! 6 grader är INTE okej!!!

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0