Resan del 1

Alright, nu har jag äntligen fått tummen ur och fått ordning på mina bilder! Här kiommer ett första urplock!

Som ni vet fick jag ju kärt besök hemifrån av bror, Fanny och Martina! De anlände till Bangkok den 25e februari och hälsade på i mina hoods! :) Jag visade dem Bangkok från sin allra bästa sida och mina resenärer var minst sagt nöjda!!



Vi åkte på båttur på Chao Praya river


Vi kollade i hajarna på Siam Ocean World och fick fiskmassage!

Vi lyxade oss med drinkar på Nest, Hyde & Seek och Hilton Millennium.


Jag satte även min vänner på skytrain och vi besökte härliga Lumpini Park! Tur att vi valde rundturen i Bkk just den helgen. Ni har säkert hört på nyheterna hemma om oroligheterna där nu med blod utanför regeringshuset och allt vad stollarna håller på med. Hur som helst slapp vi detta och begav oss till södra Thailand istället!

Första stoppet blev Phi Phi-öarna! Först blev det dock en natt hos Dominique och Robban i Patong så jag kunde lämna av mina saker i huset!


Sen begav oss jag och Martina till Phi Phi där vi mötte upp Patrick och Fanny!

To be continue...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0