Svensk sommar

Jag har verkligen timat perfekta tidpunkten att komma hem. Även om temperaturen inte riktigt når Asiatiska värmehöjder är den ändå mer än väl godkänd och sommarkänslorna är på topp!!

Vänersborg som i vanliga fall är mer eller mindre folktomt, har verkligen blommat upp och invånarna i staden har krupit ur sina vinterhål! Igår var det studentfirande för hela slanten!

Dessvärre börjar man känna sig gammal då jag knappt kände en enda människa som tog studenten i år..! Illa... Tanken var att vi tjejer ändå skulle träffas på kvällen över ett par glas vin, men nån sopade till mig med Jetlags-klubban så jag somnade kvart över sju på kvällen och vaknade kvart över åtta i morse... Riiiiktigt trött.. Men skönt att sova =)

Idag har det vart fest i solen hela dagen och den kommer även fortsätta ikväll. Vattenfestival och volleyboll-turnering har satt fart på Vänersborg och suuuuperroligt att träffa alla gamla goa vänner!
Öl, vänner, sommar och schteeeek i solen, kan det bli bättre?!

Elin och Karro

Mallan

Jossan, Elin, Jossan och Hanna


Jag gillar sol =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0