Resfeber

Jag har många gånger frågat mig själv vad resfeber är för någonting. Jag har liksom aldrig haft det förr så det är ju svårt att veta då. Ligger man i 40 dagars feber en vecka innan man ska åka eller..??

Trots att jag vid det här laget börjar få resvanan inne, har jag på nåt knepigt vänster drabbats de senaste gångerna jag ska åka iväg nånstans av just RESFEBER.

Men nej, det är inte så att jag legat med 40 graders feber direkt.

Känns mest som en blandning av att vara stressad och nervös på samma gång, men man vet inte riktigt om det är stressad eller nervös man är och egentligen varför.

Konstigt nog blir det som sagt värre nu på senare dar även om jag tycker det borde vara tvärtom.

Jag vet inte hur mycket jag kommer hinna blogga nu de närmaste veckorna, men jag ska göra mitt bästa med att lägga in lite inlägg då och då så ni blir lite uppdaterade och får se lite bilder i alla fall!

Ett liten teaser är att jag faktiskt har anledning till att vara extra nervös den här gången, kan tyvärr inte uttala mig varför i nuläget. Men jag lovar att ni alla kommer få reda på orsaken inom kort ;)

Om exakt 1 dygn börjar min resa söderut =)

Ta hand om er allihopa och ha en riktigt skön sommar,
för det ska jag ha! :)

Puss och Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0