Många cocktails blev det...

Två dagar event! Alltid lika roligt :)

Onsdagens event för Fashion TV var uppbyggt inne i ett av Bangkoks största shoppingcentrum Central World. Tyvärr såg jag inte catwalken från baren men och andra sidan hade jag nog inte hunnit med att se på modevisningen ändå. Men kul var det och Frida och hennes kompis kikade förbi en sväng!

Igår hölls eventet i ett stort tält som var uppbyggt utanför Central World. Det var Grey Goose som låg bakom det och baren vi stod i var uppbyggd i mitten och fungerade även som catwalk då modellerna gick på baren. Riktigt coolt! Dessvärre var det en av modellerna som halkade och va sjukt nära på att bli spetsad av en droppkork... Men jag tror att det gick bra för henne. Antar att det är en modells mardröm att halka på catwalken... stackare.

Många cocktails blev det. Jag hörde en siffra på att vi bara under gårdagens kväll pumpade ut närmare 3000 cocktails på 6 bartenders så det är inte konstigt att man är lite seg idag... haha..

Ikväll skulle jag egentligen på poolparty men latjohumöret har inte nått mig idag så det blir en lugn kväll för mig istället. Kan nog va bra då jag antar att jag inte återhämtat mig riktigt från sjukdagen i tisdags.

Ciao
x

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0