Next Stop --> Indien!

Igår fick jag besök igen och denna gång av Martin som gick i samma klass som mig i Kalmar första terminen! Han har vart ute och rest i två veckor här i Thailand med några polare så vi tog en burgare på Hyde & Seek innan han begav sig av mot Sverige igen.

Cocktail mixing på Hydan

Thomas e glad bakom baren :)


Ikväll drar jag, Thomas, Ben och Dannie till INDIEN! Sooo excited!! Kommer verkligen bli superkul och även intressant då man nog kommer få se väldigt mycket spännande saker, framför allt kommer man nog få se enorma kontraster...

Så de nästkommande dagarna kommer jag alltså befinna mig i Indien. Är tillbaka på onsdag med en cool story och fina bilder ;)

Ha det fint så länge!!!
Ciaaaooo!!
xoxoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0