Grubbel

Idag har jag vart sjukt duktig. Storstädat mitt rum och tränat en timma, innan klockan slagit 12! Med tanke på att jag dessutom inte somnade förrän vid tre halv fyra inatt var detta storartat!

Anledningen till att jag inte somnade förrän halv fyra var att jag låg och grubblade. Om man tänker för mycket blir det som känt väldigt svårt att sova, och trots att man försöker förvinner inte tankarna ur huvudet.

Jag är så van vid det här laget att ha mitt liv planerat, månader till och med år i förväg. Nu råker jag befinna mig i ett stadie där jag egentligen inte vet vad jag ska göra efter den 9e april, vilket är väldigt frustrerande samtidigt som jag vet att det löser sig på något sätt.
Allt löser sig.
I slutändan.
Så är det faktiskt.
Om inte annat ett jävligt bra motto att leva efter.

Hur som helst slutade mitt grubblande med att jag satte igång min dator och började kika efter jobb. Vet inte om det bara var ödet eller något annat i den stilen, men jag hittar en annons som jag vet skulle passa mig perfekt. Som hand i handsken liksom. Galant. Perfect match.

Jag sökte jobbet.
Nu väntar jag på svar.

Kommentarer
Postat av: elin.e

vad för jobb?

nyfikenhet!!

2010-02-22 @ 07:32:16
URL: http://elineeriksson.blogg.se/
Postat av: eiram

Å va nyfiken jag blir! Annars har jag lite jobb här...Antingen skotta snö eller ösa vatten...beroende på vädret i April....fniss!

Hoppas Du kommer hem i alla fall, men om jag känner Dig rätt så finns inte det jobbet Du sökt här hemma i Sverige...Kraaam och det va kul DU gjorde inlägg på min blogg. Lycka Till med Jobbsökandet!

2010-02-23 @ 09:25:10
URL: http://www.langebogard.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0