Weekend på Phi Phi!

Jag och Robban gick loss på en marknad här i Patong igår och jag kom hem med 4 par surfshorts! Riiiktigt nice. På kvällen mötte vi upp Dompa, Krille, Mackan och Kalle och ägarna för EBS på Hard Rock Cafe! Där gick vi loss på ribsen som e gaaaalet goda där. Men jag orkade inte allt och tog resterande i en doggy bag som jag sedan glömde i ett kylskåp på Håkans Bar.. haha.. Där hamnade vi nämligen efter middan. En väldans trevlig kväll som så klart blev alldeles för sen, men orkade med skoldagen förvånansvärt bra idag ändå :P

Nästan 3 skolveckor har gått nu och slutproven påbörjas nästa vecka. Har vart superkul att se eleverna utvecklas och imorn är det dags för drinkprovning!

Därefter bär det av till Phi Phiiiii !!!


Tänker på er där hemma och saknar er!
xxoxx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0