Den här veckan har jag...

...lärt ut nya coola flair moves till mina elever
...kollat på Håkans bar, i Håkans bar, med Håkan
...snart varit på två pool partyn, två dagar i rad
...varit på Hard Rock Café
...varit på härliga Kata Noi igen
...beställt en båtresa ner till Langkawi i Malaysia. Måste nämligen förnya mitt visum och tar mig därför imorgon en liten 10-timmars tripp ner till grannlandet, för att få en stämpel och sedan åka 10 timmar tillbaka till Phuket igen... Yey...! Fett drygt, men jag kommer bli fett brun!!!

Sooo long!!
xoxo

Kommentarer
Postat av: Mia

Se bara till att du inte stannar för länge i landet.. vi vet ju hur det gick för vår vän karin här i usa.. Men jag antar att Thai-kontollanterna är lite snällare än de amerikanska!

Det låter iaf som att du har det underbart, forstätt skiva! :)

2010-03-26 @ 16:09:56
URL: http://miatravel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0