Sweden Roadtrip 2010 har börjat!

Jag och mamma har begett oss upp till Värmland och första stoppet blev hos min kusin Åsa, hennes kille Dan och deras underbara kids Ida och Maja!

Jag och Ida ökar på våra jonglerings-skills

Lilla Maja gungar i takt med skrattet

Ida satsar på en elitgymnast-karriär med lite hjälp på traven =)

Mina gympatakter sitter i... eller?! :D

Så fina!


Nu har roadtrippen fortsatt till sommarstugan på vår lilla ö! På fredag kommer Martina och syster hit, mys!

Ciaooo så länge!
xxx

Kommentarer
Postat av: Anonym

Och då ska vi öva på huvudstående hela dagarna! Du vet att jag måste kunna det efter roadtripen är över? Btw, om du tittar här innan vi pratas vid nästa gång: jag hittade ett hotell för 650:- var, alla nätterna inkl. kontinental frulle = skitbra. Vad som inte är lika bra är läget såklart: Älvsjö. Grejen är dock att det är bra att ha en utväg, och jag kollade kommunikationen, 9 min från t-centralen + nattbussar. Så där har vi vår nödlösning. PUSS

2010-06-09 @ 15:18:21
URL: http://martinalennartsson.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0