Pics from paradise

Tredje veckan har dragit igång och nu börjar eleverna fatta allvaret. Har sett riktigt bra ut i baren idag och de har fått upp bra tempo! Hoppas bara det håller i sig kursen ut... De är tyvärr lite för bra på att festa...

Helgen var som vanligt galen och otroligt skönt med lite ledigt! I lördags var det poolparty på skolan med Knappen & Hakim från NRJ på scenen! De röjde loss bakom DJ-båset även inne på Club Island senare på kvällen! I söndags skulle TV-teamet gjort personlig profil på mig, men hanns inte med, får bli en annan dag. Istället drog vi lärare till vattenland och gick loss på rutchkanorna :D Sjukt kul!

Sorry att jag inte hör av mig allt för ofta. Too much going on.. :P Tyvärr inga bilder från helgen då mina kamerabatterier dog. Däremot tänkte jag bjuda på lite andra bilder från mina första veckor här på Kos!

Heeeere you gooo :)

Mackan, Robban o Krille på skolan

Jag o Palle på skolan

Strandstek :)

From the Danish crew: Henke, Hector o Lasse

Johannes, Robban o Daniel på bargatan

The Swedish crew

Jag o Dominique på Club Island

Helene o jag på Island

Steinar o Palle på Island

Amanda, Dominique, Johannes, Palle o jag på Club Upstairs

Sunset at wonderful Kos :)


Kom hit och hälsa på mig för farao! Ni missar nåt ;)

Puss o kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0