Slutspurten!

Allra sista lektionen i Thailand är avklarad. Nu följer två tentaveckor innan det är dags att säga hejdå till Bangkok och hej till brorsan, Fanny och Martina!

Min sista lektion blev favoriten e-business och för att riktigt sätta pricken över i:t, avslutades detta skämt med en presentation som passade mycket väl in i lekstugan! Som tidigare nämnt bestod min grupp av älsklingen USA och två kineser. Utan att det var diskussionsbart hade USA gjort hela presentationen och jag och kineserna fick äran att hålla upp de fina pappskyltarna han hade pysslat ihop...
3 minuter och så var det klart! Tadaaa! Högsta betyg.

Hade det varit ett annat ämne hade jag såklart ansträngt mig för att kunna få va med på ett hörn eller så hade jag rentav gjort skiten själv. Men när det gäller e-business skiter jag faktiskt fullständigt i det. Varför ska jag anstränga mig när ingen annan gör det när jag vet att jag får högsta betyg ändå för att läraren inte har nån koll!!?!!
Man kan bara skratta åt det. Och det var precis vad jag gjorde.

Hur som helst var det fredag igår och jag och Frida tog oss en sväng till Hydan! Helt galet att så många gäster har letat sig dit fast de "egentligen" inte har öppnat än. Alla möbler har ju inte riktigt kommit och menyerna är inte klara och sånt. Det kommer gå bra för dem grabbarna!! Kul! Ben och Thomas har dratt på event i Abu Dhabi (!) så det va bara Dannie som va kvar bakom baren på Hydan. Efter ett par cocktails drog jag och Frida vidare till en klubb som heter Demo och shakade lite. Tung musik och mycket folk, nice!

Nu är det dags att börja ladda för sluttentorna. Högsta betyg ska man väl kunna klara sig undan med... :P
Djupdyk i "böckerna"!

So long!!
Puss o kram!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0