Weekend i Indien!

Japp, då va det dags för Indien igen!
Ikväll drar jag upp till Bangkok för att tidigt imorgon bitti tillsammans med Dannie och Thomas från FLOW, styra kursen mot Bombay och BOLLYWOOD!
Drinkblandning på ett bröllop står på schemat även denna gång och om det va galet i Calcutta förra gången var nog det bara uppvärmning... Om man ser till filmerna som görs i Bollywood är det ju ganska bra fart och fläkt på dem om man säger så..!

Kul att ni gillade flairfilmen jag pusslade ihop! Uppskattas =)

Jag e tillbaka rätt sent på söndag kväll och kommer fr.o.m imorn bitti inte kunna nås på thai-numret, däremot på mitt svenska nummer.

Pussar och kramar!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0