Trötter

Det är hårt med filmkvällar. Fullständigt stänger av hela hjärnverksamheten och resten av kroppen också för den delen. Igår åt vi tacos och kikade på "Män som hatar kvinnor" hemma i Villan (Signe, Josse, Jossan och Beccas place för er som inte vet). Och idag har känts som bakisdagens bakisdag..! Pallat ta mig till stan och lunchat med min Thai-kompanjon Frida och sen släpat mig till bibblan för att gå igenom en gruppuppgift. Sen åkte jag hem och stupade i sängen och sov i tre timmar (ja, mina powernaps brukar va så långa...).
Känner mig väl en liten smula piggare nu, får se om jag orkar göra en kraftansträngning med en utgång ikväll. Kanske är bättre för mig än film...

Puss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0