Fyra veckor kvar...

Idag är det exakt fyra veckor tills jag sitter på planet mot en för mig helt okänd destination. Jag har tänkt tanken att jag kanske borde förbereda mig på nåt sätt?! Jag kommer garanterat stå där dagen innan och komma på att fan, jag har inte ens packat än..!
Något som jag är sjukt stolt över är att jag faktiskt fixat visumet i god tid. Till skillnad från när jag skulle till USA för fyra år sedan... Mina päron va inte alls nervösa när jag på fredagen skulle kolla om visumet hade trillat ner i brevlådan när jag skulle åka på måndagen... Allt ordnar sig så småningom hör till mitt motto och det gjorde det även denna gång :)
Men ändå känns det som om jag har tusen saker till att fixa inför Thailand men kommer inte riktigt på vad. Beror nog på att jag ännu inte riktigt fattat att jag ska åka. Det kommer jag nog inte fatta förrän jag står där ensam och vilsen mitt i stora stora Bangkok och inte har nån aning om var jag ska ta vägen...

Men allt ordnar sig,
så småningom ;)
x

Kommentarer
Postat av: elin.e

spännande spännande

2009-09-21 @ 16:14:05
URL: http://elineeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0