No stress...

Min fredagsmotivation höll inte riktigt hela vägen... På fredagskvällen var det tänkt att jag och Eve skulle kika Idol med lite vin men vi hamnade hos Anna och visserligen såg vi på Idol, men antalet vinglas blev lite fler än vi tänkt oss. Sen kom Ricke och sen bestämde vi oss för att gå till Harrys! Väl inne på Harrys kom vi på den brilljanta idén att bowla och Isa joinade oss också. Jag var helt klart grym de första omgångarna, men sen gick det utför och ja hamnade på en klar sistaplats... :P Men kul hade vi!! Sen hamnade vi på Cafe Corner och käkade kebab och pommes. Riktigt gott.
Jag skulle inte vilja kalla lördagen för en allt för kreativ pluggdag även om den borde vart det tycker man... Shit happens :P På kvällen var det i alla fall bra drag för då var det fullt ös i baren på Byttan!! Kul att så många kom till månadsklubben MAÑANA!
Idag kan man säga att jag mentalt har pluggat (?!). En brunch på Byttan med Carro, Matilda och Madde och en powernap när jag kom hem. Vänta, var det imorn tentan var?!... Ja just det. Fan.

xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0