THE night

Jag är faktiskt sjukt impad av min far som med hjälp av sina tetriskunskaper lyckades få in hela min lägenhet i en hästtransport igår. Mycket cred till honom! Och till mamma och mig också så klart som hjälpte till att bära alla möbler och lådor :)
Nu har jag alltså lämnat min lägenhet på St Kristoffers väg och flyttat in i Elins lya!

Och jag är galet laddad inför ikväll!!
Dagen kommer ägnas åt förberedelser som solning, hämtning av nycklar, shopping på Ica Maxi samt diverse bullbak för att inte avslöja allt för mycket... Det blir ikväll en sista Kalmarfest på taket med alla sköna kompisar för att sedan röja loss till Club Caj på Byttan!
Det kommer bli en höjdarkväll, det kommer bli THE night.

Vi ses!!
Big Kiss,
L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0