Minimini

För att slippa släpa på en tegelsten ända till andra sidan jordklotet har jag idag investerat i en sån där mini-dator! Väldigt behändigt måste jag säga. För att precisera typen är det en Asus Eee 1005HA för den som vill veta... Väger endast lite drygt ett kilo och har en batteritid på 8,5 timmar inkl webcam och sånt där som det numera är på alla datorer... Nöjd e jag :) Enda nackdelen är väl att det inte går att köra in cd's och dvd's i den, men för smidigt dryga 3 lax duger den gott och väl!


En svart fick det bli, finns även i babyrosa men det var inte riktigt min style kände jag...

Men rätt söt ändå! Skulle nog dock tröttna på den ganska snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0