Bangkokpuls

Igår var det dags för första utgången i Bangkok! En störtskön tjej som heter Paully tog med mig och Frida ut på ett par ställen i downtown. Först lite förchill på en pub och sen vidare till en nattklubb som hette Demo.

Riktigt kul hade vi men stället stängde redan lite före två och tydligen gjorde de flesta klubbar det igår för kungen är tydligen sjuk och då uppmärksammas det i landet. Men nu var han visst bättre igen...

Paullys polare erbjöd sovplats för oss tre hos honom och shiiit vilket hus! Hur stort som helst, jättefin pool, stor trädgård, anställda.... Riktigt nice!

I förmiddags drog vi till en liten floating market som mest var en vanlig marknad vid en liten flod. Några båtar fanns också..Jättemysigt verkligen, en sånt där ställe som inte är nån turistfälla utan mest thaifolk och bara massa thaigrejer och massa mat!! Så mycket olika sorters mat som jag har sett här i Thailand på två veckor har jag typ inte sett i hela mitt liv. Sån enorm matkultur, det är verkligen deras liv. Man ser mat överallt var man än är. Jag slipper i alla fall gå hungrig det här halvåret!

Ikväll blir det Halloweenfirande, men vi skippar nog Kohsan road idag som vi tänkt, får bli nästa helg eller nån annan dag.

 

Happy Halloween på er!!!

Och grattis Jackie på 11 årsdagen!!

 

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0