3,2,1.....wooohooooo!!!!!!!!!!!

Måste erkänna att jag faktiskt är lite nervös nu...
Det är verkligen imorn jag åker! Har försökt packa så gott det går men det är alltid nåt man glömmer och nåt man tar med sig alldeles i onödan. Som alltid.
Men jag kommer i alla fall kunna hålla 20 kilos-gränsen. Blir värre när jag ska hem...

Lite blandade känslor så klart, just nu är jag bara trött, nervös, vill sova och åka iväg men samtidigt vill jag stanna uppe och dra ut på tiden. Hur som helst kommer det bli en grym resa, ett galet äventyr!

Jag ska försöka uppdatera bloggen så ofta det går och så fort jag kommer fram till Bangkok. Vet ännu inte hur det funkar med internetkontakt och sånt... Men håll ut och om ni vill va säkra på ett livstecken kan ni alltid skicka ett mess!

Ha det riktigt förjävligt nu i kylan i vinter så kan ni ju alltid spana in mina solbilder och drömma er bort ;)
Och om ni längtar allt för mycket är det bara och packa väskan och komma och hälsa på!!

Stora kramar från mig så länge!!!!
Love,
L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0