Söndagsnöje

Söndag kväll var det dags för utgång på Strand i Borgholm! Jag och byttanfolk Malin, Annelie, Rickard, Viktor och barchefen Thomas drog dit och röjde loss. Lite oturligt nog var det inte så många andra som tänkt samma sak så stället var typ tomt, men sjukt kul hade vi!! Dessto mer plats åt oss liksom!! Helt otippat träffar jag Simon som jag jobbade med på Kos i somras! Mycket glatt återseende! 

Det blir definitivt Strand fler gånger. Lär bli stammis där på söndagar i sommar. Halva priset. Det gillar vi. Efterfesten var det hög klass också på måste jag säga. Jag, Lukas och två grabbar till hamnade på 7-eleven här i Kalmar (ja, det finns faktiskt. typ asnära mig..?!) De två stackarna som jobbade i butiken lär nog haft väldigt roligt åt oss efter som vi mest va där och flummade och köpte en grilllad, en kokt korv med bröd, två pizzor, en kanelbulle och två mjölkpaket (?!) samtidigt som vi babblade om allt och ingenting. Vi va där i typ en halvtimme eller nåt och jag garvade nog oavbrutet från att vi gick in till att vi gick ut... Sedan kom Lukas på idén att fortsätta efterfesten hemma hos mig och för en gång skulle var jag inte trött så jag fick helt enkelt ta vara på efterfestchansen. Efter en halvtimma låg en kille däckad i min säng och en i fåtöljen. Jag och Lukas försökte tappert hålla efterfesten vid liv, men misslyckades ganska totalt och med hjälp av att hälla vatten i ansiktet på dem lyckades vi till slut få dem att vakna till och efterfesten nådde sitt slut vid fem-tiden... Kul va det! :) 



Peace out, xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0