Roligt återseende

Nytt kassarekord i fredags på Byttan! Det går bra nu :) Sjukt kul också att chefen investerat i en pool! Så den som vill på poolparty, kom till Byttan :) Jag diggar mest de stora uppblåsbara lekdjuren som regerar i vattnet.

I lördags blev jag väldigt glatt överraskad! Jag står och jobbar på i baren och ska ta en ny beställning. Känner sjukt väl igen killen på andra sidan bardisken och han ser också ut att fundera på var sjutton han har sett mig nånstans. Sen slår det oss båda samtidigt att vi känner ju faktiskt varandra!! Då är det DJ-Calle från Club Upstairs 2007!! Sjukt kul!! Han träffade jag även på Strand igår :) Det som gör historien ännu roligare är att när jag jobbade lunch igår såg jag att det låg ett kvarglömt pass i baren. Jag öppnar och kollar i det. Då är det helt otippat Calles pass! Snacka om att han hade tur!

Ja som ovan nämnt var det ju Strand igår. Var ju tvungen att ta igen missen från förra söndagen. 

Här nedan följer de obligatoriska mingelbilderna :)






Peace out,
xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0