Philly!

För att dämpa resabstinesen lite har jag bokat en liten tripp till Amerika! 
Hade ju tänkt mig en liten restis till Kos men det blev tro det eller ej billgare att ta en vecka i USA istället. Så nu ska jag äntligen få träffa släktingarna i Reading igen!! Senast var för två år sedan då jag precis avslutat mitt au pair-år i Boston och oj vilka floder som forsade när jag lämnade landet den gången. Men sen har jag faktiskt ändå inte känt att jag längtat tillbaka, tror det har varit bra att få lite distans till det. Men nu bär det alltså av igen! 18e augusti drar jag och kommer hem igen den 25e, så sorry gänget men jag missar grillfesten :( Men det blir garanterat fler fester innan jag åker till Thailand!!

Nu har vi fått nya schemat och skönt är att jag den här gången får några dagar ledigt ibland! Nästan hela fyra dagar nu i början på nästa vecka! Wey! Då bär det av till släkten och sommarstugan i Värmland! Blir härligt :)

Kära mormor och morfar vid sommarstugan vintertid


På fredag och lördag kommer Byttan fyllas med cowboys och indianer!! Blir nog en hysteriskt rolig syn! Dessutom kommer vi få dit en sån där tjur som man ska försöka hålla sig kvar på... Blir nog en mycket populär aktivitet :) 

Välkomna hem säger jag till Carlo, Frida och Pierre som äntligen kommit hem från Slovenien!!! Kom till Kalmar snart!!

Puss och kram, L


Kommentarer
Postat av: Anonym

Lisa, jag tror jag vill hänka! Sounds amazing!

2009-07-23 @ 19:07:58
URL: http://martiina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0