Roligare har man haft för sig en fredag eftermiddag...

Idag är det fredag vilket är lika med eventuell utgång. Får dock se om jag pallar, inte helpepp på partaj idag.

Nere på gatan spelar de en skiva som har gått på repeat nu den senaste timmen tre gånger.

Jag ska nu fortsätta min helgstädning som fick ta en paus när min dusch gick sönder. För att det inte skulle spruta vatten i hela badrummet var jag tvungen att stå och hålla för ventilen. Som tur var ringde Frida och hon fixade hjälp (som kom en halvtimma senare... så där stod jag, försökte underhålla mig själv med att spela Snake på telefonen...). Hustomten som kom fixade duschen, snackade thai med mig (jag gjorde som thailändarna gör när de inte fattar: låtsades som jag förstod vad han sa, nickade och log) och sen verkade han klaga på att mitt badrumsgolv var halkigt..?! Sen muttrade han mer thai och gick.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0