Kära Tomten...

Jag har ändrat min adress i år. Bor nu på 70/919 Prachachuen Rd i Bangkok så du inte blir förvirrad och åker vilse med renarna imorn! Har du inte tid att svänga förbi, kan du väl i alla fall ropa God Jul eller slänga ner en dvd med Kalles Jul vid tre-tiden. Hade vart bussigt. Förstår om du inte stannar länge, antar att renarna inte är så förtjusta i värmen. Jag ställer ut lite isvatten på balkongen i fall att. Tyvärr har jag ingen gröt att erbjuda men kanske ris i vanlig form går bra?

Glöm bara inte bort min kära familj och mina underbara vänner. De betyder mycket för mig förstår du!
Ge dem mycket kärlek och hälsa dem en riktigt GOD JUL från mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0